فال حافظ آنلاین


نحوه گرفتن فال حافظ آنلاین:

برای گرفتن فال حافظ باید نیت کنید و برای نیت کردن باید اصول آن را بدانید و برای دانشتن اصول آن باید اینمطلب را تا انتها مطالعه بفرمایید.

نیت فال حافظ:


برای اینکه بتوانید به نتیجه درست برسید باید به طور دقیق و با خلوص قلبی نیت کنید و با باور قلبی از حافظ بخواهید تا شما را راهنمایی کند و برای این کار ابتدا چشم های خود را بسته و تمرکز کنید و سپس سوره حمد را بخوانید و اگر مسلمان نیستید می توانید بدون خواندن سوره حمد این جمله را بگویید:"ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی"

اصول و شرایط گرفتن فال حافظ درست:

گرفتن فال حافظ واقعی و صحیح کار ساده و پیش پا افتاده ای نیست و به مانند هر کاری برای اینکه جواب درست از آن گرفته شود باید به متخصص آن کار رجوع کنیم یا اصول آن را آموزش ببینیم.



تفسیر درست فال حافظ:


اشعار خواجه حافظ شیرازی معمولا چند وجهی است و معانی گوناگون دارد . تشخیص خوب و بد اشعار حافظ به گیرنده فال و فهم و دریافت او از این اشعار بستگی دارد. بهتر است بعد از گرفتن فال حافظ این اشعار را بر اساس نیت خود بسنجید و بر روی آن کمی فکر کنید تا پاسخ خود را دریابید.

نظرات

پست‌های پرطرفدار